2012. április 9., hétfő

Macaron I.





Már hónapok óta készültem rá, kerestem a recepteket, olvastam az ötleteket, de a pár hete tett első kíséretem besült, jobban mondva összeesett. A tegnapi próbálkozás viszont már félig meddig sikeresnek mondható. A macaronnak viszont nincs talpa, ami miatt nem annyira esztétikusak, és töltelékből is többre volt szükség, ami nem lenne baj, ha a krém nem lenne túl folyós. Azt hiszem mindenki tudja milyen az amikor beleharaphunk egy lekváros palacsintába és az vulkán szerűen lekvárt kezd el köpködni elöl-hátul. Nah, a macaronjaim ugyan ezt a vulkán kitörést produkálják, amikor beleharapok, folyik ki a töltelék, elöl-hátul, körbe, mindenhol! Az íze viszont nagyon jó, kár, hogy a lekvárt nem főztem sűrűre és a citromkrémet nem sűrítettem be jobban. Viszont nem csüggedek, most már tudom mire kell odafigyelni! A macaron macerás játék, de megéri a többszöri próbálkozás, mert a végeredmény magáért beszél :) Nem lehet vele leállni.
Nálam nem telik el úgy hét, hogy ne térnék be pár darab macaronért valamelyik cukrászdába, az áruk viszont felháborítóan magas, viszont érthető, mert az elkészítése nagy árat követel! Én sem adnám olcsóbban, ennyi küszködés után.
A receptet egy francia chef oldalán találtam, de addig nem gondoltam megosztani, míg a macaronjaim nem sikerülnek tökéletesre. Pár hét és jövök az újabb próbálkozással.
Ui: Az annyira várt évszak végre megérkezett! Tavasz van!!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése