2009. december 6., vasárnap

Egy kis ízelítő.....

Üdv mindenkinek a blogomban!

Miről másról szólhatna az első bejegyzésem, mint rólam:
IMÁDOK enni, főleg édességet, süteményeket! Már kislány koromban is mindig a konyhában kuktálkodtam, amikor anya sütit sütött, mert tudtam hogy úgyis lesz egy-egy kenőlapát amin marad egy kis tortakrém amit lelehet nyalogatni :) Idővel rájöttem, hogy ezeket a finomságokat én is képes vagyok megcsinálni, csak egy kis elszántság kell.... Persze az volt mert tudtam hogy idővel kénytelen leszek magamnak megsütni (a szükség nagy úr). 
Így aztán fogtam magam egyik nyáron (úgy 5 éve lehetett) és átmentem a szomszédba a 93 éves dédimamámhoz,hogy recepteket gyűjtsek. Ő az a családtagom,anyukám után akitől a legtöbbet tanultam. Rengeteg régi, jólbevált receptet leírtam majd elkeztem kipróbálni őket. Először együtt sütöttünk majd egyedül próbálkoztam. Voltak kifejezetten jól és szörnyen rosszul sikerült sütemények egyaránt. Mostanra viszont már gyakorlottabb lettem viszont még rengeteget kell tanulnom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése