2012. november 4., vasárnap

Őszies csiguszok




A mai nap időjárása ihletett meg a bejegyzés megírásához, hiszen nem is létezik szebb idő, mely jobban illik egy ilyen mosolygós körtés-áfonyás csigához, mint a mai. 20 fok, napsütés, séta az illatos fenyőerdőben és a napsütötte réten, csicsergő madarak, fáról-fára szökkenő mókusok, napfényben csillogó arany színű Mérike (ő a kutyusom)...imádom, annyi energiával tölt fel a természet :)




A körtés-áfonyás csiga alapja egy jó minőségű, vajban gazdag hajtogatott kelt tészta, melynek receptje pontosan megegyezik a croissant tésztájával. Ebből a tésztából 2 süteményt készítettem, az  első az előbb említett körtés csiga, melyet fahéjas cukorral, körtével és aszalt vörösáfonyával töltöttem, a második pedig egy almás-körtés elzászi torta lett, melyet selymes karamellel öntöttem nyakon, majd vörösáfonyával díszítettem. Talán mondanom sem kell, hogy osztatlan sikert aratott mindkét sütemény. Legközelebb receptet is csatolok, ezt most csak mutiba hoztam :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése